BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
  HOME | HANDICAPURI | TIPURI DE INTELIGENTA | ARTICOLE | GRAFICE | ANEXE | ECHIPA







Cunosteti conceptul de supradotare?
  
INTELIGENTA VIZUALA/SPATIALA


Inteligenta vizuala/spatiala poate fi observata cel mai bine in imaginatia activa a copiilor implicati in activitati ca: visatul cu ochii deschisi sau imaginandu-se pe ei insisi ca fiind intr-o grozava calatorie in timp si spatiu magice. Noi dezvoltam acest tip de inteligenta atunci cand desenam imagini in care exprimam gandurile si sentimentele sau atunci cand amenajam o camera pentru a creea un anumit ambient. Folosim acest tip de inteligenta si pentru a ajunge cu succes intr-un anumit loc unde ne-am dori. Inteligenta vizuala/spatiala ne ajuta sa castigam la sah , ne permite sa transpunem o schita de pe o hartie intr-un obiect real ( de exemplu un vas facut la strung) si ne permite sa vizualizam lucruri pe care le-am modifica in vietile noastre(de exemplu pentru reusitele din viata noastra schimbam culoarea peretilor din camera noastra sau ne schimbam mobilierul). Oameni cu o dezvoltata inteligenta vizuala si spatiala pot crea o lume plin ade imaginatie si de creativitate. Ei au capacitatea de a percepe lumea vizuala cu claritate si sunt capabili sa-si creeze propria lume .Ei sunt capabili sa distinga forma , culoarea , textura si modelul cu ‘ochii mintii’ si sa le realizeze pe acestea intr-o reprezentare concreta sub forma de arta. Acest elev este nerodul tau. El/Ea are deseori probleme cu intelesul a ceea ce citeste.
    Lucruri care il ajuta pe acest elev
  • reprezentarea de scheme ,grafice ;
  • o sala de clasa bogata in imagini ;
  • fotografii ;
  • postere ;
  • decor mobil ;
  • iluminatoare ;
  • desene colorate pentru proiector;
  • colectii de ilustratii;
  • diafilme ;
  • folosirea ‘ timpului de asteptare’ ;
  • spuneti :Imagineaza-ti asta’.
    Lucruri care il inhiba pe acest elev :
  • pasaje lungi de text ;
  • pasaje lungi de text sarace in ilustratii ;
  • comunicarea prin intermediul cuvintelor este greoaie;
  • teme care consta in compuneri lungi.